skip to main
|
skip to sidebar
Gârik-i bahr-i isyânem Dahîlek yâ Resulullah!
Sayfalar
Ana Sayfa
11 Nisan 2010 Pazar
Yahya Kemal'den
Ya şevk içinde harab ol, ya aşk içinde gönül!
Ya lale
açmalıdır göğsümüzde
yahud gül
..
...
Y. Kemal Beyatlı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Bu Blogda Ara
Hakkımda
Acizane
Profilimin tamamını görüntüle
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2010
(12)
►
Ağustos
(1)
▼
Nisan
(8)
Gel ey, güllerin efendisi!..
Şah-ı Resul'e...
AH, MİNE’L AŞK
DUA...
terk-i terk
Yahya Kemal'den
Şeyh Sadi Şirazi
Levh-i Mahfuz Nedir?
►
Şubat
(3)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder